Torsdag

Idag är det lite mer action i mig iallafall. Har precis tatt mig en dusch och ska väl börja göra mig iordning strax. Ska åka in till stan och möta Madde runt fyra tiden och titta lite! :) Hålla henne sällskap. Jag ska nog inte överföra några pengar så jag har chans att shoppa något...inte bra...ha ha! :P
 Jag har också bokat en klipptid på lördag 10.30. Det är änna dags känner jag, eftersom att jag inte har klippt mig sen i semptember! Ska inte göra något speciellt med håret utan mer fräscha upp det och tunna ut det! Ska bli skönt! Håret blir alltid så mjukt och fräscht när man klippt det. Perfekt att klippa sig på lördag också, då slipper jag själv fixa det inför kalaset. Ha ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida