Slottskogen!

Nu har jag precis tatt mig en dusch hemma hos Madde :) Vi har målat hennes balkong och sedan har vi ätit kebab i pitabröd! Mumma..nu luktar vi nog vitlök! :D Nu duschar vi och ska snart göra oss iordning för vi ska in till slottskogen och träffa Anna o co. Sitta och prata och ha trevligt! :) Ska bli skoj! Fint väder också men tråkigt nog blåser det lite kallt. Har leggins med mig, kallt kanske? Men har tatt med en tjocktröja och jacka också så det blir nog bra :) Undra hur mycket folk det kommer vara där? Det har ju vart knökat med folk valborg och 1 maj iallafall.  
Blir kanske en uppdatering när jag kommer hem. Beror helt på klockan :)
Ha en trevlig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida