Segstartad

Ska tappa upp ett bad nu och koppla av lite. Har ont i ryggen och värme är ju lugnande. Risken är väl att man somnar, ha ha! :) Ska ge mig ut på en promenad sedan hade jag tänkt. Hoppas regnet håller sig borta! Vill inte lukta blöt hund. Varför gör man det egentligen? Så fort det regnar och man är ute så luktar man blöt hund sen. Det känner man t.ex. när man går på spårvagnen en regning dag och där inne sitter massa folk och luktar hund. Äckligt faktiskt. Undra varför?
 Ska pyssla om mig själv idag, förkylningen är tillbaka och då ska man inte gå på hårt på gymmet. Därför blir det en promenad istället. Kanske man skulle gå en jävla runda? Ända ner till Skåne och mysa med Micke? :) Haha, jo tjena, lär kommer fram till midsommar kanske! Haha :D

Kommentarer
Postat av: Micke

Hade du gärna fått göra!!;)<3Snacka om SURPRISE:Dhehe

@ 2009-05-18 @ 23:09:10
Postat av: annika

Mmmh:D<3


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-05-19 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida