Min dag

En lite outfitbild för omväxlings skull. En klänning och leggins ifrån Gina Tricot. Skor ifrån skopunkten. Lite födelsedagsfin fick man ju vara! :)

Jaha, då var min födelsedag slut! Har haft en jätterolig och trevlig kväll tillsammans med mina vänner. :) Vi åt jättegod mat på Jensens bofhus och satt och pratade och skrattade. :) Fick jättefina presenter också, tack igen alla! :D Jag lägger in bilder på det imorgon. Även lite andra roliga bilder. Så det blir mer och bättre uppdatering imorgon, för nu ska jag sova! :) godnatt :)


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis på födelsedagen (Bättre sent än aldrig) . Hoppas att du har haft en bra dag.Fin outfit.


URL: http://saaralii.blogg.se/ @ 2009-05-07 @ 01:10:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida