Lördag

Har kommit in i en period då jag tydligen inte kan sova längre än till nio! Visserligen är det skönt för då får jag ut mer av dagen. Men ibland vill man ju sova längre. Men har man väl vaknat och rört på sig så är det kört då. Lika bra att gå upp.
 Började dagen med att titta på en film. The Clique, nånting sånt hette den. En typiskt tjejfilm som handlar om ett par tjejer som är rika och bara köper märkeskläder osv. Och så kommer det en ny tjej till stan som blir utrfryst och gör allt för att passa in. Rätt kul film faktiskt. Och det stämmer. Finns så många tjejer som hamnar utanför och blir mobbade, så dem gör allt dem kan för att passa in. Jag hatar mobbning!
 Jaja nog om filmen. Har suttit på framsidan och solat lite och pratat med mamma. Även ätit frukost. Ska väl ut om en stund igen och läsa i min bok! Sophie Kinella - En shopaholic säger ja :) Sophie Kinsella's böcker är jättebra! Jag är inte den som läser vanligtvis men dessa böckerna har jag fastnat för! :) Bra att man kan låna dem av Emely! Biblioteket själv, ha ha ha! :)
 Sen runt fyra tiden eller så ska jag hjälpa Madde att måla sin balkong och sedan blir det mat hemma! :P Och kvällen blir lugn med Madde antar jag! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Aah såg oxå den filmen, igårkväll..

Håller me dig om det där med mobbning, skit rent ut sagt..

Hoppas du får en bra dag!

Kram


URL: http://nallzzan.blogg.se/ @ 2009-05-02 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida