Lördag

Idag har jag vart hos frisören och klippt mig. Det blev så att jag bara klippte topparna och tunnade ut håret rejält!  Känns riktigt skönt! 
 Fint väder idag och det är väl alla dem som ska springa Göteborgsvarvet glada för! Vem vill springa i regn lixom? Det var faktiskt en hel del folk istan redan halv elva idag och nu lär det vara ännu mer! Jag förstår inte hur man orkar springa hela den biten? Starkt är det iallafall! Men det är inget jag kommer orka nångång! :P För jäkla dålig kondis för det!
 Idag blir Andreas 18 , grattis! :) Ska snart åka dit på kalas..

Blir väl någon uppdatering när jag kommit hem.... har haft väldigt dålig och tråkig uppdatering nu det sista men jag har väl helt enkelt inget kul att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida