Linda Rosing

Läste Angelicas blogg förut där det stod att Linda Rosing är gravid! Så jag gick in på Lindas blogg och fick det bekräftat. Haha, vet inte vad man ska tycka egentligen. Fast egentligen är det ju inte min ensak. Vill hon ha barn så klart hon ska få ha det. Men med tanke på hennes liv så har ju folk sina fördomar. Nyss dejtade hon en 19 åring och skämde ut sig i tv. Nu helt plötsligt väntar hon och någon Peter ett kärleksbarn. Jaha, här går det fort! Ingen tid går förlorad lixom. Hennes ålder ska man inte klaga på iallafall. Finns ju folk som fått barn när dem är 40+. Så det har jag ingen åsikt om. Just bara hur hon lever sitt liv nu, har hon ens tid med ett litet barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida