Jaha, då var man 20 nu då...

Ja, då är man 20 nu då. Usch, känner mig gammal ju! :P Jag hade en jättetrevlig och rolig födelsedag igår! Vill tacka för alla gratulationer jag fick här på bloggen också! :) Hade en supertrevlig middag på Jensens igår också. Ska lägga upp ett videoklipp när det funkar på youtube. Jag och Angelica gjorde hål i ballongerna jag fick och andades in helium! Och det var riktigt kul! :D Folk på resturangen skrattade åt oss.  Efter vi ätit där så åkte vi hem till Madde och tittade på film och åt morötter med dipp! Mumma va gott! :) Så min dag spenderades med mina vänner igår och det var jättekul! :)
 Idag blir det lugnt för min del. Ska tvätta och handla lite, ska även städa! Och ta hand om mina fötter...haha, hade nya skor igår som inte var helt uttrampade direkt så jag fick så jävla ont och idag är fötterna lite ömma. Jaja, får skylla mig själv som inte hade gått ut dem innan.


Kommentarer
Postat av: dita

aaaaah GRATTIS!! kul me födelsedagar :D inte ska man känna att man e gammal inte, tänk att du är på rätt väg ist :)



Hoppas att du hade en jätte rolig födelsedag :D



Hare bra!


URL: http://diitaa.blogg.se/ @ 2009-05-07 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida