Imorrn!

Imorgon smäller det! Då blir jag 20! Wohoo...haha! :P  Imorgon lär väl mamma säga som alltid "tänk att det var -- årsedan du låg i min mage och nu är du såhär stor...tiden går så fort". Haha :D Lite nojjig är jag för nu får man börja betala för precis allting. När jag var hos läkarn idag så sa hon "där hade du tur, sista dagen du går gratis..imorgon får du börja betala".  Jag hade ju velat fira lite extra med en god drink eller cider eller så imorgon men det sket sig nu eftersom jag går på medicin! Fan då :( Jaja, vänner och god mat räcker gott och väl! :)  Min dag blir ytterst lugn nu så jag mår bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: MadeleineKarlsson

jag har redan sett hela säsong sex så väntar på 7 nu ;D hehe..


URL: http://madeleinekarlssson.blogg.se/ @ 2009-05-05 @ 19:04:02
Postat av: Mandy

Fin blogg gillar din header! Stilren snygg ölskar blomman :d


URL: http://amandarieem.blogg.se/new @ 2009-05-06 @ 07:22:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida