God kväll

Det flöt på bra på jobbet och det var kul. De gamla är så söta! :) Ska jobba på måndag igen, om det inte kommer något innan! :) Kan ju alltid hoppas!
 Efter jobbet gick jag till gymmet för att sola. Börjar bli blek så det var dags. Hehe :) Fick ju inte sola på ca två veckor för att jag gick på medicin. Segt när man hade fått en bränna då. Men men, dags att få tillbaka den! Haha, tänk va fåfäng man är ändå! :)    Ska strax ta mig en dusch och krypa ner under täcket och kolla lite tv.
 Imorgon ska jag sola och träna på kvällen! Ska bli skönt men tufft! Dags att komma igång igen. Nu är det slut med den slappa stilen som tog över ett tag. Jag behöver någon som ger mig en spark i röven när jag "inte orkar träna". Haha :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Behöver nån att sparka på så det kan lika gärna bli du .. haahaa... :)

Nu ska du börja träna !! sparkar hårt i rumpan


URL: http://anneliesdagar.blogg.se/ @ 2009-05-20 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida