En härlig dag!

Solen har skinit hela dagen lång och det har varit helt underbart. Men det har faktiskt blåst lite kallt imellanåt. Satt på altan en stund och läste och sedan tog jag en tripp ner till ica och handlade lite. Har ätit med Annica och dem idag och det var trevligt! :) Sedan satt vi och pratade och skrattade som vanligt! :) Och så fick jag testa på Wii-bowling. Skitkul! :D Fick ju några strikar, men tyvärr förlorade jag ändå. Haha :D undra om man kommer känna av det i armen imorgon.
 Nu ska jag snart lägga mig och glo tv och sedan sova. Är faktiskt rätt trött nu. Vart vaken sen nio och så har man vart ute i solen, så man blir lite trött. Röd och varm om kinderna också, solbränd kanske..vet ej. Imorgon får jag se vad som händer. Vet inte än. Fick en förfrågan om jag ville komma till slottskogen men har inte bestämt mig än. Just nu är jag faktiskt inte sugen på det. Men får se imorgon.
 Usch är fortfarande jättemätt. Haha det är nu man vill ta laxermedel och rensa magen så den inte är lika uppblåst så man kan andas normalt igen! Hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida