Visibly clear blackhead eliminating!

Har precis tvättat ansiktet med de nya produkterna jag köpte idag. Och jag har nog aldrig kännt mig så ren i ansiktet. Ren och fri från fett och döda hudceller! Underbart! Jag har testat så många olika produkter men har aldrig kännt denna känslan innan. Så nu hoppas jag att dessa produkterna funkar för mig! Luktar ju gott också!:) Hatar alla dessa småfinnar som ploppar upp när man minst vill ha dem. Tur och väl har jag ingen extrem acne så jag får massa stora blaffor och fula ärr efteråt iallafall. Men det är ju ingen som vill ha finnar oavsett.  Jag har hört talas om att zink kan göra så man får mindre finnar, är det sant?  Kanske är värt att testa. Man kan ju iallafall gå till en hälsoaffär och kolla upp det! :) 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har också hört det. ska nog testa om det inte är jättedyrt eller har några tråkiga biverkningar som typ förstoppning eller nått:P


URL: http://nathaliebragisson.blogg.se/ @ 2009-03-27 @ 15:23:08
Postat av: Nathalie

hahahah Zinktabletrterna! :)


URL: http://nathaliebragisson.blogg.se/ @ 2009-03-28 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida