Tråkig

Grymt tråkig uppdatering idag. Vet inte vad jag ska skriva om och jag har vart väldigt trött de senaste dagarna. Ganska så tom i huvudet också. Jaja, det är inte alltid man finner någon inspiration till att skriva. För det mesta handlar det om min vardag lixom. Jag är inte som många andra bloggare som har nåt jätteintressant att skriva om. Som t.ex. mode, barn, kändisliv osv. Hade jag kunnat göra stylistutbildningen som jag vill göra skulle jag väl ha något att dela med mig av iallafall. Ha ha. Men jag har inte 40000 kr nu! Undra om kursen ens finns kvar om man lyckas spara ihop? Hmm, det måste den väl göra. Får se. Anna pratade om en kockutbildning häromdan som skulle vara i 42 veckor. Låter kul för jag älskar att laga mat. Men det är mycket stress och krav på det. Och 42 veckor är ju nästan ett år ju. haha jaja, stylist lockar ändå mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida