Tisdag!

Det ser ut att bli en riktigt tråkig dag faktiskt. Jag är så uttråkad att jag starkt funderar på att städa. Det skulle ju inte skada direkt för det behövs dammsugas och dammas. Så det kan jag väl roa mig med. Kanske kör igång en maskin tvätt också. Jag vill sola men vet inte om gymmet har fixat sina solarium än. Och jag har inte pengar till att sola på det vanliga solariumet. Så i sånafall får det bli brunutansol. Mycket skönare att sola dock. Får se. Får la ringa ner och fråga. Blir väl kanske en sväng ner till affären idag med, behövs nog mjölk.
 Imorgon ska jag på arbetsintervju. Undra hur det går? Och vad hon möjligtvis ställer för frågor. Ska ju träffa enhetschefen! (Panik.) Ska även packa osv , för på torsdag åker jag till Micke!! :D<3 Ska bli skönt! Få mysa och komma hemifrån lite! 
 Hade velat slinga håret idag, men får se om Emely orkar. Hon jobbar ju nu. Är det en smart idé att ge sig på att göra slingor själv? Kan nog bli väldigt krångligt och jag gissar på ett dåligt resultat. Så nej, jag vill nog ha hjälp med det.

Nä, det blir tamejfan till att städa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida