Tisdag!

Idag händer det inte särskillt mycket. Håller på med mitt tvättande och tänkte faktiskt ta och dammsuga lite!
 Blev medbjuden på hockey av Maria :D Ska bli roligt! Antingen imorgon eller torsdag, hon visste inte än!  Förra säsongen var jag på alla hemmamatcherna och en bortamatch, men denna säsongen har jag varit på en match! Så det ska bli kul faktiskt! :)
 Sen ska jag träna med Emely nu i veckan också! Det är dags att komma igång nu. Få igång dököttet lixom! Ska bli härligt faktiskt! Kommer bli jobbigt som fan i början innan man kommit in i det, och innan kondisen blivit bättre. Men men, det är bara att ge sig fan på det! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej!

En kul sida du har, skulle själv också villa ha i samma stil, att texten kommer exakt på mitten och inte i ena hörnet som på min..

Men vad bra att du ska på hockey!!! Finns inget roligare än hockey och då man får se på snygga killar nere på planet, fast man inte ser så hemskt mycket av doms utseende.. :D


URL: http://natalielinnea.blogspot.com/ @ 2009-03-11 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida