Söndag!

Idag har jag jobbat 7-15, en mycket seg dag! Så himla lugnt nu på jobbet så det blir mycket tid över. Så man satt och tittade på vasaloppet med de gamla! Hehe :) Jag fattar inte hur folk orkar lixom...flera kilometer! Starkt gjort iallafall!
 Efter jobbet åkte jag och pappa till Rusta en sväng och tittade. Jag köpte toffsar, läppglans och så blev det även lösnaglar som jag tänkte ha på Annas fest på lördag! :) Dem är inte sådär överdrivet långa så det är skönt. Annars flyger skiten bara av! haha :)
 Kvällen blir riktigt lugn för min del. Är väldigt seg efter jobbet! Så tänkte glo på tv ikväll, ev. Beck! Om det inte kommer någon film som man vill se!

Micke, älskling! Du är det bästa som finns! Du är mitt allt, min värld! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida