Slingor

Jag har inte torkat håret än, ganska sent att ställa sig med hårfön nu också. Pappa ligger och sover och blir väl vansinnig om jag väcker honom! Så jag får helt enkelt se hur det ser ut imorgon. Jag har fått slingor iallafall. Inte blonda utan mer ljusare bruna. Lite småröda kanske. Jag vet inte. Är ingen färgexpert. Men man får ju hålla på i omgångar för att få mörkt hår att bli blondt. Och jag har ju köpt silverschampo nu så det hjälper väl till på traven. Får se hur resultatet blir om jag vill fortsätta med slingor, eller om jag är nöjd eller om jag får nåt ryck och färgar om hela håret mörkt igen. Bortkastade pengar då kanske men man ska ju trivas. Kul att exprimentera. Inte sådär jättebra för håret men det gäller att ha inpackningar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida