Shopping!

Idag har jag och Madde vart på Allum och Backaplan. Hon letade efter något att ha på Annas fest och jag kollade väl för sakens skull bara! :) Men det blev lite shopping ändå! Det blev två par skor och två ringar!
 Först var vi på allum men där hittade vi ingenting, förutom en ring då. ^^ Så vi bestämde oss för att åka vidare till backaplan där dem har en störra Gina Tricot. Där köpte Madde ett par skitsnygga jeans. Sen en klänning på JC. Och så gick vi till Ur&penn där jag hittade min älskade ring som jag fastnade för i fredags, men så hade dem inte min storlek! Men nu så. Sen blev det en sväng till skopunkten där jag hittade två par och Madde ett par. Och man kan ju ta tre par och betala för två. Så jag fick båda mina par för 249:- Gött ju! :)


Kommentarer
Postat av: Mina

fina skor =)


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-03-03 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida