Peeling

Peeling är en mycker bra uppfinning får jag säga! Huden blir ju babylen och fri från döda hudceller och skit! Dessutom är det bra när man ska använda brunutansol. Vilket jag faktiskt tänkte göra idag. Är så blek och har inte pengar till att sola nu. Men det verkar som att solariumerna kommer till gymmet snart. Skönt! :) Fast jag längtar faktiskt tills det blir sommar och när termometern står på 25 + då man kan åka till stranden och sola! Underbart är det ju!

Nu har jag precis satt igång en maskin tvätt och duschat. Tänkte snart kleta på bus och sedan blir det väl till att äta också. Har inte planerat något direkt förutom träningen då. Den gick hyffsat bra, trots huvudvärken och snuvan. Körde mage, ben, rumpa och lite armar. Blir väl att man tränar imorn eller på tisdag igen. Undra när gruppassen kommer igång?


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja precis.. usch kissie har ja aldrig gillat.. hon tror hon är nåt riktigt stort men de kan ja inte hålla med om


URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/ @ 2009-03-22 @ 17:07:24
Postat av: s

Sv; Härligt! :D Vi har också sovit gott, tack som frågar! :D Vad gör du då sötis??

KRAMAR


URL: http://sommarungarna.blogg.se/ @ 2009-03-23 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida