Melodifestivalen!

Och vann gjorde ju operasångerska Malena. Jävligt coolt att sjunga på det viset faktiskt och jag tror låten funkar bra i eurovison. Nog den enda som funkar bäst utav de bidrag som var med idag! Men det är ingen låt man vill höra på radion egentligen!  Där funkar alla andra bidrag bättre! Synd att H.e.a.t inte fick mer poäng för dem var helt klart bäst iallafall!
 Vad jag inte kan förstå är hur Ugglefan kom tvåa! Jag gillar inte låten för fem öre och tycker att hon sjunger som en kråka. Visst, texten kanske är fin. Men nä, den går inte hem hos mig! Vad har folket för smak egentligen? Jag har inte lyssnat på texten så noga, det enda jag hörde va snälla snälla snälla! Och jag tänkte bara snälla snälla snälla håll käft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida