Mätt!

Har precis ätit middag och idag blev det bakad potatis med italiensk sallad tillsammans med morötter och vitkål! Mumma va gott! :D Italiensk sallad är nån slags röra med skinka, gurka, äpple osv. Jättegod faktiskt!
 Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills sju då vi ska träna lite! :) Annars blir min kväll lugn. Ska väl glo de sista på hockeyn med mamma kanske. Tänker inte träna flera timmar direkt. Ska väl gå på löpbandet lite hade jag tänkt. ^^
 Usch vilket snöväder det är här nu! Hur mycket snö som helst! Kom från ingenstans lixom! Jävla snö! Jag vill har vår! Gärna sommar! Men det skulle inte förvåna mig om det snöa i maj också! ^^
 
 Bild lånad av google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida