Måste bara..

Haha bara för att jag precis skrev att jag är tråkig och inte har nåt att skriva om så blir det tre inlägg på raken.
Jag måste bara lägga upp en bild på Anna som jag fick av Jarmo för ett tag sedan. Hur roligt som helst!! :D Skrattar ännu!  För typ 2 årsen satt jag hemma hos Anna och vi var några st som spelade kort och hade trevligt. Stolen som Anna satt på var lite smått trasig och vinglig och Jarmo bad Anna hämta en öl till honom. Glad och ivrig som hon var ville hon snabbt ge honom den och fortsätta med kortspelet. Hon sträckte ut handen med ölen till Jarmo samtidigt som hon snabbt ville sätta sig, vilket resulterade i att i världens fart gick stolen sönder! Anna flög ner i golvet och träbitar flög åt alla håll. Alla brast ut i världens asgarv och ingen kunde sluta skratta. Man skrattar än idag! :D Haha Jarmo fick sin öl iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah störtskön bild det där:P kommer dröja länge innan anna kommer få glömma det!:D

@ 2009-03-29 @ 22:12:58
Postat av: Frida

haha! :)


URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/ @ 2009-04-01 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida