Huvudvärk

Usch, denna huvudvärken jag får varje dag är så himla jobbig! Är det för att man dricker dåligt, sitter vid datorn, saknar någon vitamin eller är det nån hjärntumör? :S  Jag hoppas ju verkligen inte att det är de sista. Jag fick glasögon för att "vila" ögonen när jag sitter vid datorn, läser osv. Men dem får jag bara ont av, dessutom sitter dem inte bra utan glider bara ner för näsan hela tiden. Värdelöst! Dricker dåligt kanske men det ska ju inte resultera i huvudvärk varje dag tycker jag. Sjukt jobbigt är det iallafall för jag vill inte föräta mig på ipren och andra sorts värktabletter!


Kommentarer
Postat av: Rita

huvudvärk är jobbigt! hoppas du inte har ont nu :/


URL: http://ritas.blogg.se/ @ 2009-03-23 @ 17:37:40
Postat av: Anonym

usch, men hoppas det blir bättre snart!

@ 2009-03-23 @ 17:43:57
Postat av: Anonym

Tack vad gullig du är..

Detsamma..

Inget roligt att ha huvudvärk,själv har jag haft det ett tag nu..ushh:(( krya på dig..Pusss


URL: http://ww.peggy.blogg.se/ @ 2009-03-23 @ 17:46:10
Postat av: Helena

Du kanske har början till migrän. Jag upptäckte att jag har migrän för ett år sedan. Då hade jag haft konstant huvudvärk i tre elr fyra veckor nästan varje dag och inga tabletter hjälpte. Så jag tog kontakt med läkaren och fick veta att jag har en av de svåraste migränsorterna:( Så blev medicin för nästan 1000 kr för 18 tabletter men dem hjälpte direkt. Och efter det får jag inte det så ofta så tabletterna håller länge.

Kolla upp om någon i familj elr släkt har migrän för det e ärftligt.

Lycka till och hoppas detlöser sig:)

Kram


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2009-03-23 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida