God kväll!

Det blev inget med att färga håret idag. Jag har en slingmössa hemma så jag köpte bara en blond färg men hade helt glömt av en sån pinne som man drar ut håret mellan hålen med. Och så hade vi åkt hem till Madde så det sket sig. Orkade inte åka hem och hämta den så det blir till att slinga håret på tisdag istället.
 Kvällen och dagen har vart jättelugn faktiskt. Har bara suttit hemma hos Madde och slappat. Vid sjutiden bestämde vi oss för att åka ner till Ica och handla saker för att göra tacos, så nu sitter man här mätt och glá! Mumma:D
 Det blir fortsatt lugnt med att glo tv eller så tills man ska hem och sova. Har en jobbig ihållande huvudvärk (som vanligt)

Men imorgon hoppas jag på att jag kan träna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida