God kväll!

Dagen har vart ytterst lugn och fin! Strålande väder men lite smått kallt i vinden ändå. Idag har jag inte gjort så mycket. Gjort ett ärende, pratat med Emely en stund och lagat mat. Glott på tv! :) Hehe. Jag har sån jävla träningsvärk i låren så jag tror jag dör. Kan knappt röra mig ju! Haha, jaja det är ju härligt att det känns att man tränat! 
 Imorgon kanske jag ska träna igen, det beror helt på träningsvärken. Iofs kan jag träna mage och armar istället för benen! :)  Ska för övrigt städa lite här hemma också för det behövs! Något mer har jag inte planerat.
 Men på fredag blir det bio på kvällen iallafall. En shopaholics bekännelser! Ska bli roligt! :) En typiskt tjejfilm så den ska ju ses tillsammans med Madde och Emely. 
 Nu blir det till att krypa ner under täcket och titta mer tv!

Micke, jag älskar dig! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida