Fräsch!

Nu känner man sig fräsch igen. Inte för att jag luktade gammal sula innan men ja, en dusch får en ju att känna sig fräsch. ha ha!  Jag har precis tatt mig ett skönt bad och haft ansiktsmask. Skönt att ta hand om sig själv lite.
 Ska väl börja göra mig iordning lite smått om en stund och så ska jag även laga mat också. Idag blir det köttfärsås med spagetti och sallad! Mumma! :D Det skulle jag kunna leva på!
 Sen är det väl bara att sitta och vänta på att kl ska bli åtta då man ska bege sig hemifrån in till stan och bion.  Har inga andra planer för helgen änsålänge iallafall. Tänkte iofs träna imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Elina

En gång ska jag ha ett sånt där badkar hemma!

Det blir kyckling i röd panengcurry med ris :) Blir många kycklingfiléer att steka ikväll ;)



Vad hittas på annars i helgen då?


URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/ @ 2009-03-20 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida