Förändring

Det blir till att slinga håret! Har fått mig ett ryck nu och vill göra något med håret. Det ser så tråkigt ut. Och lite slingor kan nog få det lite roligare igen. Hoppas dem blir bra!  Ska strax åka ner till Ica med Madde och möta upp Emely för att köpa färg. Sen drar vi hem till Madde och leker frisör. Ha ha ha!  :)
 Det är hela 12 grader ut, kors! Nu är man så insnöad på varma kläder och vinterjackan så man vet knappt vad man ska ta på sig nu när det börjar stiga i termometern. Men men, jag är slapp och snorig så det blir myskläder. Ingen partyprinsessa här inte. ^^  

Kommentarer
Postat av: Rebecca (lipgloss, girls best friend)

Ha en bra dag! :)

Kram


URL: http://rebeccaasv.blogg.se/ @ 2009-03-21 @ 15:32:08
Postat av: johanna

usch det är så jobbigt med hår tycker jag, jag måste med göra ngt men jag varken vågar eller vet vad jag ska göra :D hoppas ditt blir bra! ^^


URL: http://enjoey.blogg.se/ @ 2009-03-21 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida