Favoritsås!

Måste bara berätta om min upptäckt! Nästan alla vet att jag älskar "Favoritsåsen" på Jensens Bofhus. Och nu när vi var och handlade så fick jag syn på en sås och när jag läste insåg jag att det var just den såsen!! Favoritsåsen från Jensens. Jag verkligen älskar den och jag blev helt till mig! Mamma bara tittade på mig när jag försökte förklara (med skumma ljud och inga ord) vad det var för sås. Resulterade med att hon skratta och skaka på huvudet.
Så det blir till att göra kyckling, råstekt potatis och denna ljuvliga sås nu någon dag! Ev. imorn! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

iiiiiih! Vilken affär? du måste skriva till mig när du har smakat på den. JAG ÄLSKAR DEN! haha nä så besatt är jag inte, men nästan...


URL: http://nathaliebragisson.blogg.se/ @ 2009-03-19 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida