Den rätte för Rosing!

Idag är det sista avsnittet av hennes program. Hon har ju bäst kontakt men den där Hugo men han är ju 19 år gammal, och hon är 35! Hur skulle det funka?  Undra hur seriös han är egentligen? Jag tror bara att han vill synas i tv och sedan skryta om att han har vart med Linda Rosing. Tycker Linda är rätt korkad som håller på med en 19 åring. Visst, kärleken har inga gränser eller vad man säger. Åldern är bara en siffra. Men hade jag vart hennes 15 åriga dotter hade jag tyckt att det hade vart grymt pinsamt att min morsa har en kille som är i min ålder lixom.  Men men. Får la se vad som sker. Tror som sagt att hon kommer fortsätta vara singel efter detta program.
Är det bara jag som tycker att Linda har lite manliga drag i ansiktet? Hennes kindben och så. Ser verkligen opererad ut. Och hennes överläpp är verkligen inte fin. Det ser bara dumt ut!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ska strax laga lite mat =)



Kram


URL: http://onlyforever.blogg.se/ @ 2009-03-31 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida