Dags att krypa till kojs!

Dags att göra sig redo inför sängen. Tänkte glo lite tv innan jag ska sova iallafall. Får se hur länge man orkar!
 Får väl se om min partynisse ringer och väcker mig...hehe <3
Imorgon har jag inte så mycket planerat..söndagar är en tvdag med repriser osv! Ska se Greys Anatomy. Jag var ju på hockey i onsdags när det gick! Och jag följer ju det så det vill jag ej missa! ^^
Ska för övrigt fixa lite tvätt och kanske träna. Får se hur benen mår imorn! Jag har verkligen fått smak för att träna nu och det är ju underbart! Så många som antagligen tänkt att det är onödigt för mig att skaffa gymkort eftersom att jag är så lat. Men ha, där hade ni fel! Ha ha ha!  Lite mer tid i gymmet innan jag ger mig in i gruppassen iallafall! Det finns ett pass som kallas för MRL = mage rumpa lår. Det lär jag nog köra mest! Och någon dans kanske. Verkar kul! Vet inte riktigt vad dem har för pass faktiskt. Får väl kika på deras hemsida!

Men nu blir det sängen..godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in fin blogg :)


URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/ @ 2009-03-15 @ 11:15:40
Postat av: Mina

dukti du e som tränar :D jag har den där filmen hemma nu.. men sen e ju frågan när jag får tid o se den haha men ännu mindre tid har jag till o gå på bio haha


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-03-15 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida