Besviken!

Är ganska nyss hemkommen ifrån bion och jag kan ärligt säga att jag är besviken! Jag hade såna förhoppningar på denna filmen. Det skulle vara en film baserad på boken En shopaholics bekännelser men det var mer en film av boken En shopaholic I new york.  Alltså, filmen var ju rolig och helt okej, men efter man har läst böckerna så blir man besviken. För dem blanda så mycket, hoppade över massa roliga saker och ändra på detaljer osv. Så man blev nästan förvirrad. Och många händelser i filmen är inte alls så som det var i boken. T.ex. hennes avslöjande om hennes skulder utspelade sig på ett helt annat sett i filmen än vad det gjorde i boken. Så ja, man blir faktiskt besviken!
fast egentligen är ju inte alla filmer likadana som böckerna. OCh de karaktärerna man fantiserat ut i huvudet när man läser stämde inte alls överrens med karaktärerna i filmen. Den ända som stämde va hon Alicia, en blond rikemansbitch!
 Jaja, jag ger iallafall denna film 3 poäng av 5!  Den var rolig och helt okej, men inte när man läst böckerna innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida