Vilken härlig dag!

Idag har jag haft en skön och rolig dag med Madde! :D Vid kvart i tio imorse åkte vi iväg till havet och där låg vi i tre timmar och solade och njöt. Sedan åkte vi vidare till Frölundas köpcenter men vi åkte lika snabbt därifrån och åkte till Allum istället. Shoppade lite grann. Lägger upp bilder sen. Madde shoppades mest, som vanligt! Ha ha! :)  Hon la undan en bikini på Stadium för att kolla vad det fanns i de andra affärerna innan hon köpte den. Så när vi kom tillbaka skulle hon köpa den men då hade idioterna hängt ut den igen och en annan tjej stod och provade den. Får man ens göra så? Hon sa ju att hon ville lägga undan den en stund. Hon sa inte hur länge eller så. Så den ska hänga där tills dem stänger om inte man hämtat den. Såå nää det blev ingen bikini där, utan vi åkte vidare till stan och köpte istället.
Haha båda var smarta att smörja ansiktet, bröstet, armarna osv men ingen tänkte på ryggen. Sånu är båda en aning röda och brända på ryggen. Precis likadant också, ha ha! :) Ska smörja med aftersun strax. Hoppas det lägger sig för jag vill inte flå. Speciellt inte på ryggen för där når man inte så man kan riva bort huden. :P
Jaja, har haft en riktigt bra dag iallafall! :D Trots min jävla förkylning och ett rinnande öga...men men! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida