Trötter

Nu börjar jag bli riktigt trött. Sådär trött att ögonen börjar rinna lite. Är snorig och har smått huvudvärk så det är nog dags att sova snart. Kommer nog sova som en gris! :D Lär nog snarka också eftersom jag är förkyld :P

Kollar på generation fett eller var det heter, som går på tv3. Sjukaste jag sett. Jag skulle aldrig vilja se ut så. Fattar inte hur man kan tappa greppet om sig själv på det sättet. Skitsamma om ens kille älskar jättestora magar osv. Hon kan ju dö!!  Vidrigt!  Jaja orkar inte analysera mer om detta, det är jag för trött för! :P Så nu ska jag krama kudden. Ska prata med min älskling också! :) Kvällsrutin ju! Hehe <3

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Ja det är sant. Pollen är inte bra inte :(


URL: http://lbm.blogg.se/ @ 2009-06-18 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida