Söndag

Kvällen vart riktigt lugn igår. Kollade film och så. Blev inte mycket uppdaterat i bloggen igår för jag låg i sängen nästan hela dagen och hade ingen ork faktiskt.
 Idag blir det lika lugnt. Ska kolla reprisen av Desperate Housewives sen och sedan blir det andra serier och någon film. Söndagar är ju bästa tvdagen. Repriser och filmer! :) En slappis dag idag med då alltså. Regnet öser ner där ute och mig gör det inget, ska inte gå utanför dörren idag! :P Haha man får väl hoppas att det är uppehåll ikväll, AC/DC spelar ju på ullevi idag. Inget kul att stå där i regn direkt. Visserligen skiter väl de äkta fansen i det! Hade vart ballt att se dem live, även fast jag inte är något vidare fan. Men dem verkar göra grymma konserter och det hade väl vart en kul upplevelse. Madde ska dit ikväll så hon får väl berätta hur det var, ha ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida