Sol, underbara sol!

Har suttit i solen drygt en timme och läst i boken Ego girl som handlar om Carolina Gynning. Rätt kul bok faktiskt! Och jag har fått färg! Najs :D En ganska skum bränna faktiskt, över halva bröstet, det har tydligen vart skugga där eller nåt. Haha, jaja det jämnar väl ut sig! Jätteskönt att sitta i solen och njuta iallafall. Man vet ju inte hur många sommardagar det blir innan regnet tar över igen! 
 Var nere på torget med Madde förut. Hon skulle klippa sig så jag gick in till Emely en stund och testade skor. Dem har fått in gladiatorsandaler och jag fastnade för ett par i brunt som jag ska köpa imorgon! 200 kr är ju inte så farligt! :) Dem hade ett par som bara gick över foten och ett par som går upp lite över vristen. Och det blev den högre modellen för dem var helt klart skönast. Och snyggast på mig! :) Hoppas på fint väder imorgon också så jag kan sola lite till! :) Får passa på när solen tittar fram!
 Kvällen blir hyffsat lugn. Ev en film hos Madde! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja Mean Girls går ju :D


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-06-15 @ 19:21:00
Postat av: Joana

Vill du bli veckans blogg ? Kolla då på min blogg o läs reglerna ! =)


URL: http://joanaconstantin.blogg.se/ @ 2009-06-15 @ 21:35:25
Postat av: Linnéa

Fin blogg!



A jag satt i solen idag min högra arm va i solen och den vänstra va i skuggan så nu har jag olika färger på armarna =S


URL: http://neabe.blogg.se/ @ 2009-06-15 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida