Protest!

Mamma och pappa har bestämt sig för att ta bort badkaret och sätta in en duschkabin!! Och jaa, jag gillar verkligen inte deras idé! Jag fick tjata mig till badkaret för ett tagsedan och jag blev överlycklig! Och nu när jag tatuera mig så får jag inte bada. Och då bestämmer dem sig för att ta bort badkaret för att jag inte använder det så ofta. Men hallå, jag får ju inte! :S   Jaja, tydligen är både mamma och pappa trötta på att duscha i ett badkar. Tråkmåsar!   Det är bara för mig att gilla läget. När jag flyttar ska jag fanimej ha badkar!!
Jag funderar på att sätta mig i vårt badkar i ren protest när pappa ska ta bort det! Hahaha :D

R.I.P mitt älskade badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida