Midsommar

Jaha, vad händer då?
 Bortsätt från att jag ska jobba alltså. Blir ev. att grilla och spela kubb. Beror på vädret.  Jag saknar midsommarfirandet som var när man var liten. Då man gjorde blomkransar till håret, då man dansade runt midsommarstången, åt alla mat, jordgubbar och man umgicks med massa folk och hade kul!
 Nu för tiden händer det inte så mycket. Maten och jordgubbarna finns, men inte det andra. Jag vill faktiskt ha en blomkrans i håret! haha :) Jag vill umgås med massa vänner osv och ha en jätterolig midsommar. Men nä..folk är iväg på sitt håll så det verkar inten hända så mycket. Får väl ta det lite som det kommer då. Nästa år ska jag ha en midsommarkrans och mer folk kring mig iallafall!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida