Jarmo 25 år

Igår firade vi Jarmo som fyllde år i torsdags. Vi åt tacosbuffé och det var jättegott! Pratade och lyssnade på bra musik. En mycket trevlig kväll! Synd att jag var så jäkla trött bara och att jag dessutom blev förkyld! =/  Men men, det var roligt ändå! :)
Jag och Anna är så sjuka tillsammans! Skrattar åt våra urdåliga (fast enligt oss hur roliga som helst) skämt! Hennes bror (min kusin) kommenterade att vi alltid är lika sjuka när vi är tillsammans. Ha ha! :D Ja, det kan vi väl inte säga emot!  :D   Vi satt i köket och började sjunga på Rara söta Anna som Ronny & Ragge gör. Haha fasen va kul! :D Sen helt plötsligt sätter Jarmo på en cd med Ronny och Ragge och självklart låten Rara söta Anna. Så det blev allsång! :D Ja iallafall från mig och Anna! :D Kommer ett videoklipp sedan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida