God kväll/natt

Jag åkte upp till Madde en stund förut där vi (Madde, jag, Emely, Toffe och Johan) spelade kubb. Alltid lika kul oavsett om man vinner eller förlorar. Idag hade jag iofs lite flyt. Eller tur kanske man ska kalla det? Ha ha :D
Sedan gick vi upp till Madde och tittade på finalen av Hells Kitchen.  Jag älskar att laga mat men jag skulle aldrig klara av att vara kock. Fyfasen vilken stress!
 Ska strax ta mig en dusch och sedan gå och lägga mig. Har duschat en gång idag redan men man blir så jävla svettig och klibbig under dagen så det är behövligt. Har dessutom renbäddat sängen och då är det skönast att vara nyduschad! :)
 Imorgon ska jag och Madde iväg till havet. Ska inviga min nya bikini och bättre på brännan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du kan spela kubb!! :P


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-07-01 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida