God kväll

Det blir inte mycket uppdatering i bloggen nu under värmen. Man sitter lixom ute och solar osv. Dessutom har jag ändå inget intressant att skriva om. Kl är halv nio på kvällen och det är fortfarande 25 grader ute. Härligt, nu är nog sommarn här! :) 
 Har precis tatt en dusch och så iallafall. Får väl försöka sova om några timmar så jag orkar upp kl sex imorgon. Ska ju jobba 7-14 och sedan ska jag vidare för att möta Madde och sedan åka till havet. Kommer vara frestande att bada för att svalka sig men icke. Får vänta några veckor till. Men ska ändå bli skönt att ligga där vid havet och njuta. Sola och må bra! :) Har ju fått färg i ansiktet, armarna och vid bröstet. Så imorgon får jag jämna ut det genom att sola ryggen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida