25 +

Fasen va varmt det är ute nu! Jag har suttit och solat en stund men måste ta pauser för att gå in i skuggan lite. Man dör ju! Sån här värme ska det vara hela veckan också. Hade velat åka till havet nu! Sola och bada! MEN jag får inte bada och inte sola benet! Fan fan fan! :P Förra året vid denna tiden hade man redan badat några gånger. Första doppet var 1 juni.
Man blir gladare av solen men man kan också må dåligt av den. Huvudvärk t.ex. Får väl köpa en solhatt! Hahaha! Snyggt :P
Idag blir det lugnt som igår. Går väl ut i solen en stund till sen. Och senare i eftermiddag ska jag ner och handla lite. Ny salva till tatueringen bland annat.


Kommentarer
Postat av: mina

vadå kan du inte suga på dina tår de kan jag :D haha


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-06-23 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida