Veckan som gått

Då var man hemma igen! Har inte bloggat nånting i veckan bortsätt från när jag önskade gott nytt år i tisdags! :) Har vart hos Micke tisdag-söndag och det har varit hur mysigt som helst! Vi har för de mesta tatt det lugnt och myst med varandra!! Så himla kallt ute nu så man vill knappt gå ut! Jaja, tänkte berätta lite smått hur veckan har sett ut.

Tisdag: Bussresan gick bra, väldigt snabbt och smidigt. Min packning däremot vägde nog ett ton kändes det som! :P Mötte Micke vid fyra tiden, åkte hem till hans föräldrar lite. Sedan lånade vi bilen och åkte i väg och handlade lite mat osv. Sedan hem och myste lite! :) På kvällen blev vi hembjudna till hans föräldrar där det blev bakad potatis med en god röra och räkor, visserligen hoppade jag över räkorna! Är inte särskillt förtjust i räkor. Gott med lite mat och trevligt sällskap! :) Sedan på kvällen tog vi det lugnt och kollade på film & tv.

Onsdag: Nyårsafton! En hyffsat lugn dag. Vi kollade på filmen Love Guru, nåt sånt..den med Mike Myers och Justin Timberlake. Rolig film! :) Sen blev det en tripp till affären också där vi köpte lite gott till kvällen och lite raketer. Runt femtiden gjorde vi jättegod mat! Kyckling med bacon, ris, sås och grönsallad! Mumma :) Sen gjorde vi oss iordning lite och hade det mysigt med levande ljus och så. Sen runt nio tiden kom Jimmy in till oss. Vi åt lite gottigott och drack. Kollade på filmen Tenacious D. Riktigt kul faktiskt! Jack Black är ball! :) Sen vid tolvslaget blev det skumpa och raketer! Det kändes som att man var med i en krigsfilm! Det var ju en hel del som smällde och hade sig så det lät som om det vore krig. En sånt muller av smällar. Men men, fina färger iallafall! Visserligen var ju himlen grå efteråt! Haha ^^ :)  En mysig och lugn nyårsafton!

Torsdag: Idag hände det inget speciellt så sätt. Tog det lugnt och kollade tv&film. Micke var ute på en prommenad som jag hoppade över för jag mådde inte så bra. Så jag passade på att städa upp lite grann tills han kom hem.

Fredag: Idag gick vi hem till Mickes föräldrar och fikade med hans syster och lilla Alice. Så himla söt som hon är! :) För övrigt var kvällen lugn, vi käkade lite mat. Sen på kvällen kom Patrick till oss och vi åt lite pizza och kollade på Sunes Sommar. Haha, den är riktigt rolig!! :D "Det är borta nu"...."BENET!??" Hahaha :D Klockrent!

Lördag: Idag hade vi en skön sovmorgon, låg och drog oss riktigt länge! Sen käkade vi lite frukost och satte sedan igång med att städa! Dammsög, diskade och lite sånt. Fint blev det iallafall! :) Sen blev det lite mat och sen gjorde vi oss iordning. Åkte in till Helsingborg och gick på bio! Såg den nya filmen med Jim Carrey , yes man! Jätterolig film! :D Jim Carrey är ju favoriten bland skådespelarna!  Rekommenderar folk att se den om de vill skratta! :)

Söndag: Idag hade vi det mysigt, åt lite frukost och tittade lite tv. Sen vi fyra tiden åkte jag hem. Och nu sitter jag här och bloggar och kollar lite smått på filmen som går på tv3 nu.

Veckan har varit lugn och jättemysig! Veckan har gått jättefort. Det gör det alltid när vi är med varandra. :( Jag längtar redan tills vi ses igen!!!! <3 :):)

 Fick en jättefin ros av hans föräldrar. Rosen är glittrig men det syns inte så jättebra på bilden!
 Maten vi åt. Kyckling som är inlindad i bacon!  Mums!
 En liten söt bild på oss som togs efter tolvslaget nån gång då vi var jättetrötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida