Värmedyna!

Heter egentligen vetekudde/riskudde. Man värmen den i micron några minuter och så funkar den hur bra som helst mot värk. T.ex. mensvärk eller värk i nacken. Underbart! Tror dem flesta tjejer äger en sådan!

Idag blir det lugnt. Mensvärken gör mig helt skakis och svag i hela kroppen. Alltid så första dagen och då orkar man inte göra nånting. Så det blir lugnt som sagt. Tänkte iallafall duscha och kleta in mig i brunutansol! ^^ Man känner sig mycket fräschare när man är brun. Tycker jag iallafall. Jag tycker själv att jag ser sjuk ut när jag är blek. Många som tänker och tycker så. Köpte mig en ny peeling-creme idag. Det är ett måste när man använder sig av brunutansol. Jättebra för att få ett jämt resultat. Brukar använda mig av Niveas peeling men idag köpte jag LDB Peeling Silk. Luktar jättegott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida