Tummen ur!

Jaa, ska man dra ur tummen imorn och söka jobb personligt istället för bara via datorn/mail ? Kanske är bäst så! Kanske händer något då? Det skadar ju inte att fråga iallafall. Kan inte få mer än ett nej i sånnafall! Borde även gå till arbetsförmedlingen nu! Nånting måste jag hända! Jag måste få ett jobb, en inkomst! Blir ju knäpp! Så tråkigt att inte kunna planera något som en resa eller liknande pga hur min ekonomi är idag. Visst jag vet att jag shoppar osv. Jag vet att jag skrev som ett nyårslöfte att jag skulle dra ner på sådant. Men vafan, det har bara gått 11 dagar av året! Haha. Imorgon är det måndag, nya tag och mer kämpaglöd! Det låter väl bra?
En kick i röven är vad jag behöver!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha kan inget annat än att hålla med!!! En stor spark eller klapp :P o ja tyckte den klappen ja gav dej va ganska bra, få ta i mera nästa gång ;)

@ 2009-01-11 @ 23:51:18
Postat av: annika

haha du behöver la en klapp du med!;)


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-01-12 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida