Tråkigt...

Ser ut att bli yttligare en händelselös dag! Jag har visserligen tränat. Men syftar främst på att göra något med nån kompis. Verkar inte bli någon bio. Den vi ville se är typ fullbokad. Finns bara platser längst fram och där vill ingen av oss sitta. Sjukt jobbig bild och man får ont i både ögonen och nacken. Sitter alltid längst upp för att bilden är så skum! Så nu verkar det inte bli något. Så det blir det väl en lugn hemmakväll istället då. Vilket jag har väldigt ofta. Har jag blivit tråkig eller? Haha. Suck va tråkigt! Jag är bjuden på fest men har inte råd till det heller typ. Ta mig dit & hem. Alkohol, visserligen är det försent att införskaffa sig. Vore kul men det kommer väl fler tillfällen!  Får se om de dyker upp något, annars blir det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida