Sicken jävla dag!

Äntligen hemma! Är så irriterad och jag har haft otur hela dagen har det känts som! Ingen positiv dag = ingen positiv Annika!
Jag skrev en lapp igår om att jag kunde jobba de och de tiderna. Och när jag kom till jobbet idag hade jag inte fått en enda. Folk som inte ens bett om dessa tiderna fick dem!! :S Förstår inte! Varför kunde inte jag få en dag åtminstonde? Jaja, det är väl dags att hitta nytt jobb. Så himla mycket motgångar på detta stället nu! Blir så trött och ledsen på det! :( Tur att de gamla uppskattar mig iallafall!

Otur var det ja. Inga tider, en gubbe på hemmet slog till mig. Jag rev upp ett sår och blödde som fan, dessutom höll jag på att ramla i badkaret när jag kom hem. Jippi. Dagen börja dåligt och det har ju inte vändt än!! ^^ =/ Gnäll, gnäll jag vet!
 Jag har fastnat i ett spår av negativitet som jag vill ta mig ur! Men det går inte. Alltid något som är fel med det fysiska eller psykiska. Hur mycket ska en människa egentligen tåla? Det var som en på jobbet sa idag... "Man föds för att dö och ändå kämpar man som ett as under hela sitt liv. Så vafan, lev livet..lev varje dag som om de vore den sista!"
Man kanske borde börja tänka så? Lixom släppa det förflutna och leva i nuet. Sluta vara sur och se frammåt istället? Ja, det är tamejfan lättare sagt än gjort!


Nej nu blir det väl myskläder och någon film så jag blir lite lugn och förhoppningsvis glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida