Måndag!

Har varit vaken sen halv tio, blev väckt av Micke! :) Mysigt att vakna av hans röst!
Gick upp och käkade frukost och har precis duschat!  Ska till backaplan sen med pappa och farmor. Hoppas dem har kvar den röda datorn, för det är den det antagligen blir. Dem flesta affärerna vill att man har en årsinkomst på 120.000 kr och det har inte jag. Därför blev jag nekad en dator förra gången. Men nu handlar det om abonnemang i 24 månader. Och det borde dem inte kunna neka mig, för jag har redan ett mobil abonnemang inom Tele2 där jag får betala runt 650-700 kr varje månad och det har gått hur bra som helst, så dem ska inte kunna förneka mig tycker jag!  Får la se när vi kommer dit. Annars beställer jag hem en från hemsidan för där tar dem inga uppgifter vad jag har sett. ^^

Nu blir det till att göra iordning sig lite grann...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Gu vilken söt fjäril du hár vid ditt namn :)

Me like....

Du frågade vart jag höll till med mina naglar.

Jag finns i Skarpnäck 10 min ifrån Goben.

Jag tar 300kr innan jag blir diplomerad, så passa på.

Kram Yvonne


URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/ @ 2009-01-26 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida