Lördag!

Det är mycket roligare att fixa design åt andra än sig själv. Man får bättre idéer då. Jag vet t.ex. inte alls hur jag vill att min header ska se ut. Men nu får den duga som den är.
 Idag är det lördag, vad händer idag då? Ev. bio med Emely. Får se hur det blir! Vore kul iofs och jag vill ju se filmen Brölloppsduellen för den verkar skitkul! :) Nackdelen med en bio idag är att jag är pank fram tills nästa lön sen. Visserligen ska jag inte göra något speciellt men kanske dessa pengarna är värda att spara till räkningarna? Hmm..

Sitter och funderar på om jag ska ta mig ork till att träna lite. Kroppen känns som spagetti men kanske vaknar jag till då? Kan ju ge det ett försök. Annars funkar en kalldusch!

Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida