Lära sig gå i högklackat?

Jag är 1.68 cm lång så jag behöver inte högklackat egentligen men vissa skor är så himla fina! Fast jag är den bekväma tjejen. Har aldrig gått i ett par högklackat för jag känner mig jättedum och klumpig. Jag kan inte förflytta mig och gå riktigt snyggt utan att trampa snett eller nåt i den stilen! Jag har sett massa fina olika pumpsmodeller som jag vill ha! Så jag får helt enkelt lära mig gå i lite högre klackar än vad jag brukar ha! (Visserligen är mina inte mer än kanske 2-3cm höga) Haha! Högaste klacken jag gått i har väl varit runt 5-6 cm! Men det var inte särskillt länge jag gick i dem utan att jag började gnälla över smärta osv! Kvinnligt va? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida