Jobb

Har jobbat 7-14 idag med syrran. Haft skitskoj! Alltid lika kul att jobba med henne. Har suttit och pratat också och de va kul. Haha och hon kommer med så sjuka grejer ibland, som idag t.ex.  "har du spökbajsat nån gång?"  Haha ja höll på att dö av skratt! :)
 Efter jobbet bestämde jag mig för att skippa spårvagnen och istället gå hem! Jätteskönt faktiskt!! Tufft, men jag har gett mig fan på att bli sundare och börja röra på mig mer! Ska jobba 7-14 imorn också, så det blir en promenix hem imorn med. Fast inte om det spöregnar! ^^
 Vet inte vad som händer resten av dagen nu...antagligen ingenting. Bara slappa och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp kl sex!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej imon ska du shoppa med mig =)


URL: http://parlaofsweden.bloggagratis.se @ 2009-01-22 @ 18:38:43
Postat av: annika

haha nee, du ska shoppa, jag hänger bara med!:P pank som sagt! ;)


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-01-22 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida